مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران درباره جزئیات باجه ۲۴ ساعته پست در فرودگاه امام خمینی (ره) توضیحاتی را ارائه داد.

محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر جزئیات راه‌اندازی باجه ۲۴ ساعته پست در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: باجه قبول و ارائه خدمت به مشتریان و عموم مردم در سالن مسافری فرودگاه امام خمینی(ره) به صورت ۲۴ ساعته شد.

مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران افزود: بعد از بازدید سال گذشته مدیرعامل شرکت ملی پست از محل باجه تک شیفت مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) و تاکید و دستورهای مدیرعامل مبنی بر ارائه خدمت شبانه روزی به مشتریان، بر همین اساس بعد از  هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه و ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم، از ابتدای امسال باجه مذکور را به صورت ۲۴ ساعته فعال و راه‌اندازی کردیم.

او با اشاره به مشکلاتی که قبل از این اقدام برای مسافران ایجاد می‌شد، گفت: برخی مسافران هنگام خروج از کشور در قسمت کانتر خروجی که اقدام به تحویل بار می‌کنند، ممکن است در بخش‌های اضافه بار، ممنوعیت خروج بار و ممنوعیت پروازی در بار، مشکلاتی برایشان به وجود آید.

فعال شدن باجه ۲۴ ساعته پست در فرودگاه امام خمینی (ره) / ارائه خدمت شبانه روزی پست به مسافران

پیشقدم ادامه داد: در زمان مراجعه مسافر به کانتر جهت تحویل بار و دریافت کارت پرواز، در صورتی که با مشکلات گفته شده مواجه شوند، به دلیل کمبود وقت کافی جهت تعیین تکلیف بار خود با مشکل مواجه می‌شوند، اما با مراجعه به بادجه پست مستقر در فرودگاه که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، می‌توانند تا حدالامکان مشکلشان را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل پست منطقه جنوب استان تهران بیان کرد: بادجه مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌تواند ارسال بار اضافی مسافر را به نشانی داخل کشور و هچنین به نشانی مقصد خارج از کشور در صورتی که منعی نداشته باشد ارسال کند.

فعال شدن باجه ۲۴ ساعته پست در فرودگاه امام خمینی (ره) / ارائه خدمت شبانه روزی پست به مسافران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار