ملایر عطرآگین از حریم رضوی می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر گفت: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از پرچم پر برکت و معطر حریم رضوی و خدام بارگاه مقدس امام رضا علیه‌السلام در نیمه دهه کرامت مهمان ملایری‌ها هستند.

محمود ستاری با تبریک فرارسیدن هفته کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و امام رضا علیه‌السلام گفت: شهرستان ملایر همچون سال‌های گذشته امسال نیز عطرآگین از شمیم عطر رضوی می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر عنوان کرد: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از پرچم پر برکت و معطر حریم رضوی و خدام بارگاه مقدس امام رضا علیه‌السلام در نیمه دهه کرامت مهمان ملایری‌ها هستند.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید توسط طرف شبکه جوانان رضوی و مدیریت کانون خدمت رضوی در ملایر اجرا می‌شود، افزود: این کاروان روز سه‌شنبه وارد ملایر شده و برنامه‌ریزی متعددی با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی شده است.

وی با بیان اینکه حضور در زندان و دیدار با مددجویان نخستین برنامه کاروان زیر سایه خورشید در ملایر است تصریح کرد: برنامه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در شهر سامن با حضور مردمان این کهن دیار برگزار می‌شود.

ستاری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و راهبرد‌های کاروان زیر سایه خورشید حضور در مناطق روستایی و کم‌برخوردار از اولویت‌های سفر در نقاط مختلف کشور هستند.

وی افزود: سرکشی از مرکز خیریه نگهداری از سالمندان شهر سامن دیگر برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید است و قطعاً حضور پرچم بارگاه رضوی در این مکان زیبایی‌های خاص خود را دارد.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر حضور پرچم و خدام بارگاه رضوی در یادواره شهدای طجر سامن را از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد و گفت: حضور در روستای طجر سامن و دیدار مردمی و استقبال در محل امامزاده ابراهیم علیه‌السلام برگزار می‌شود؛ و‌ی گفت: حضور در جمع تعدادی فعالان فرهنگی و ورزشی و امام‌جمعه شهر سامن آخرین برنامه کاروان زیر سایه خورشید در بخش سامن است.

ستاری به اجرای برنامه تسویه‌حساب امام رضایی اشاره کرد گفت: خدام و پرچم بارگاه امام رضا علیه‌السلام همچون سال‌های گذشته در بیمارستان مهر حاضر شده و به عیادت بیماران می‌پردازند.

وی افزود: در کنار عیادت از بیماران، هزینه بستری برخی بیماران نیازمند به همت خیرین انجام شده و مهر امام رضا حساب کرد بر روی پرونده آنها نقش می‌بندند.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر بیان کرد: همچون سنوات گذشته امسال نیز کاروان زیر سایه خورشید از خانواده یکی از شهدای ملایر سرکشی می‌کند.

وی افزود: خدام و پرچم بارگاه منور رضوی امسال به منزل شهید مدافع امنیت محمود خداداد رفته و از خانواده این شهید سرکشی و تجلیل می‌کنند.

ستاری عنوان کرد: در راستای توجه به مسئله مهم فرزندآوری مراسم تجلیل از مادران جوان دارای سه فرزند با حضور کاروان زیر سایه خورشید در حسینیه سیدالشهدا ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر حضور در جشن بزرگ و تجمع امام رضایی‌ها در سالن سه‌هزارنفری ملای است.

وی افزود: این مراسم با حضور ابوذر روحی مبتکر و مداح سرود سلام فرمانده برگزار می‌شود و امید است بتوانیم میزبان خوبی از کاروان امام هشتم علیه‌السلام باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.