آغاز ساخت پل در طول رودخانه کاجو محدوده بخش پلان و پیرسهراب چابهار

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: ساخت چندین پل در طول رودخانه کاجو محدوده روستاهای بخش‌های پلان و پیرسهراب چابهار خدمتی ماندگار از دولت سیزدهم هست که در طول ۴۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

جواد سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار اظهارکرد: ساخت پل در محدوده شهرداری پلان که در مسیر اصلی رودخانه بزرگ کاجو قرار دارد با تزریق اعتبار ۲۰ میلیارد ریال بزودی ساخته می‌شود.

وی افزود: شروع ساخت پل روستای "عارو بازار" با اعتباری بیش از ۲ میلیارد ریال توسط راهداری و دهیاری در آینده نزدیک یکی دیگر از پروژه های عمرانی این منطقه است که ساخت آن آغاز می‌شود.

فرماندار چابهار تصریح کرد: به دلیل اینکه مسیر رودخانه از عارو بازار می‌گذرد این مسیر نیاز به یک پل دارد که تامین اعتبار شده و پیمانکار آن مشخص که بدون تاخیر عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت پل روستای گزانی هم با اعتبار یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: شروع ساخت پل روستای الله دادزهی با اعتبار ۲ میلیارد ریال که مسیر نوبندیان و پلان را متصل کند از دیگر اقدامات ماندگار دولت در چابهار است.

سپاهی افزود: همچنین در مسیر اصلی رودخانه کاجو چند پل دیگر بهسازی و شروع عملیات اجرایی در چندروستا در دستورکار است.

وی خاطر نشان کرد: روند ترمیم بندهای روستایی، حصارکشی، آبندهای روستایی (هوتگ) و جاده های روستایی از دیگر خدمات در منطقه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار