نماینده ولی فقیه واستاندار سیستان وبلوچستان شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، حادثه جانکاه شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور و همراهانشان را به آحاد ملت شریف ایران و مردم ولایت‌مدار این استان تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان خستگی‌ناپذیرشان، مجاهدان پاک سرشتی که در راه خدمت به مردم شبانه روز از پای ننشستند، برای آحاد ملت ایران و امت‌های اسلامی و حقیقت‌طلب تلخ و جانکاه است.

شهید سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور اسلامی ایران دغدغه‌ای جز آبادانی و پیشرفت کشور نداشت و در این مدت همگان شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر و بی وقفه ایشان بودند.

بدون تردید حیات عند رّبهم یرزقون نقطه پایانی معراج بشریّت است که این اولیای الهی با افتخار به آن دست یافتند. بی‌شک ملت ایران، رئیسی پرور است و این خاک پاک فرزندان و پرچم دارانی دارد که کارهای نیمه تمام ایشان را بر زمین نخواهند گذاشت.

اینجانبان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مجاهد خستگی ناپذیر، سید محرومان، خادم‌الرضا، یار رهبری و همچنین دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده محبوب و حق‌گوی ولی فقیه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف،)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بیت معظم شهدای راه خدمت و تمامی دولتمردان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و سربلندی همه‌ خدمتگزاران حقیقی ملت را در سایه توجهات امام زمان(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار