برگزاری برنامه‌های متنوع به‌مناسبت روز دختر در اردبیل/ آموزش مدیریت روابط خانوادگی و اجتماعی برای دختران ضروری است

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری جشن و ویژه‌برنامه‌های مختلف و همچنین بررسی مهم‌ترین چالش‌های دختران به‌مناسبت دهه کرامت و روز دختر خبر داد.

افسانه جهانی در نشست هماهنگی بزرگداشت روز دختر و دهه کرامت اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر جشن و ویژه‌برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود علاوه بر توجه ویژه به اجرای برنامه‌های بانشاط و امیدبخش، مهم‌ترین چالش‌های دختران نیز بررسی شود.

او افزود: بانوان و دختران در نهادینه کردن ارزش‌های اخلاقی در جامعه نقش اساسی دارند و وجود هجمه‌های فراوان دشمنان علیه دختران در قالب جنگ نرم با هدف استحاله فرهنگی، هویت‌زدایی و القای سبک زندگی غربی، وظیفه والدین و نهاد‌های فرهنگی را سنگین‌تر کرده است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: آموزش حقوق و مسؤولیت‌ها و مهارت افزایی دختران باید بخشی از برنامه‌های ثابت مدارس و دانشگاه‌ها باشد تا دختران ما مهارت‌های لازم برای مدیریت روابط خانوادگی و اجتماعی را کسب کنند.

جهانی بیان کرد: در برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای دهه کرامت و روز دختر برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی با موضوع هویت دخترانه برنامه‌ریزی شده است.

او اظهار کرد: شعار دهه کرامت «با شما سربلندیم» است و پویش‌ها، جشن‌ها و نشست‌های مختلفی در طول این دهه برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.