برگزاری ۱۱ تور صنعتی ویژه بازدید کارآفرینان و صنعتگران اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری ۱۱ تور صنعتی ویژه بازدید کارآفرینان و صنعتگران از نمایشگاه‌ها و واحد‌های تولیدی موفق کشور خبر داد.

هاشم علایی از برگزاری ۱۱ تور صنعتی ویژه بازدید واحد‌های تولیدی استان از نمایشگاه‌ها و تولید کنندگان موفق کشور در سال ۱۴۰۲ با حمایت مالی این شرکت خبر داد.

او اظهار داشت: برگزاری تور‌های صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت به منظور ارتقاء تکنولوژی و توانمند سازی صاحبان صنایع است که در قالب این برنامه حمایتی، صنعتگران و تولید کنندگان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و واحد‌های تولیدی موفق کشور، به تبادل اطلاعات، تجارب و هم رسانی فناوری بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تحقق بیش از دو برابری برنامه‌های حمایتی این شرکت در برگزاری تور‌های صنعتی خبر داد و افزود: در سال گذشته، ۱۱ تور صنعتی برای صاحبان صنایع استان برگزار شد که در قالب این تورها، ۱۵۸ واحد تولیدی از نمایشگاه‌ها و واحد‌های موفق کشور بازدید کردند.

علایی ادامه داد: استفاده از تجربیات واحد‌های موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین علت، تور‌های صنعتی ابزاری بسیار مهم و سودمند در این مسیر محسوب می‌شوند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد در راستای تحقق شعار سال و با اجرای منویات مقام معظم رهبری، بتوان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی که همان حمایت از واحد‌های تولیدی است عملکرد مثبتی داشت و در بهبود عملکرد آنان به جهت استفاده از تجربیات سایر تولید کنندگان نیز موثر واقع شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.