زمین ۴۴۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌های نیر و سرعین تامین شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین مورد نیاز برای احداث ۴۴۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های نیر و سرعین خبر داد.

محبوب حیدری در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهرستان‌های نیر و سرعین اظهار کرد: از ۴۴۹ واحد مسکونی ذکر شده، ۲۱۰ مورد مربوط به شهرستان نیر و ۲۳۹ مورد دیگر هم مربوط به سرعین است.

او افزود: در حال حاضر از کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیر۶۳۰ متقاضی تایید نهایی شده است که از این تعداد ۱۷۱ نفر آورده اولیه خود را واریز کردند ضمن اینکه برای ۱۲۷ متقاضی مسکن هم تخصیص پروژه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به جزییات احداث ۱۲۰ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تقسیمات داخلی و دیوار چینی ۶۰ واحد از ۱۲۰ واحد که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌کند، به پایان رسیده است.

حیدری با بیان اینکه این واحد‌ها با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی در مرحله نازک کاری، نصب پنجره و نمای ساختمان است، افزود: عملیات اجرای اسکلت طبقه اول ۶۰ واحد مسکونی دیگر نیز به اتمام رسیده و اسکلت بقیه طبقات هم در دست اجراست.

پیشرفت ۸۵ درصدی ساختمان دولت در شهرستان نیر

او همچنین با اشاره به احداث ساختمان دولت در شهرستان نیر اظهار کرد: ساختمان دولت در این شهرستان به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی رسیده و در صورت تامین و تخصیص اعتبارات لازم این طرح در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی شهرستان سرعین هم گفت: از کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سرعین ۷۷۷ متقاضی تایید نهایی شده و از این تعداد ۵۵ نفر آورده اولیه را واریز کرده و برای ۴۸ متقاضی مسکن تخصیص پروژه انجام شده است.

حیدری گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۳۹ واحد مسکونی در شهرستان سرعین تامین شده و فونداسیون و اسکلت ۴۸ واحد مسکونی هم به اتمام رسیده است.

پیشرفت ۴۵ درصدی عملیات تعریض جاده سرعین - آلوارس

او همچنین درباره تعریض جاده سرعین – آلوارس گفت: این طرح به طول۱۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجرا بوده، ابنیه فنی مسیر اتمام یافته و عملیات احداث یک دستگاه پل هم به زودی اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره آخرین وضعیت احداث ساختمان دولتی شهرستان سرعین گفت: ساختمان اداری بخشداری اردی موسی با پیشرفت فیزیکی۷۰ درصد امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.