شمار قربانیان سیل در برزیل به ۹۵ نفر افزایش یافت + فیلم

همزمان با افزایش باران‌ها در برزیل و زیر آب رفتن چندین شهر در این کشور، منابع محلی اعلام کردند مرگ ۹۵ نفر تایید شده است.

درحالیکه که همچنان پیش بینی‌ها در برزیل مبنی بر ادامه بارش باران‌های شدید است، تلفات سیل‌های عظیم در برزیل به ۹۵ نفر افزایش یافت.

براساس گزارش الیوم السابع، امروز چهارشنبه، ادواردو لیته، فرماندار ریو گرانده دو سول، گفت: صد‌ها نیروی پلیس برای جلوگیری از سرقت و غارت در مناطق ویران شده توسط سیل مستقر و متعهد به افزایش امنیت و جلوگیری از این جرائم شدند.گروه‌های جنایتکار در این مناطق، تیم‌های امداد و نجات را هدف قرار داده و از قایق‌های آنان را برای سرقت از ساختمان‌ها در مناطق آسیب دیده از سیل استفاده می‌کنند.

سیل باعث قطع برق و آب سالم برای چند روز برای ده‌ها هزار نفر در شهر پورتو آلگره، مرکز ایالت ریوگرانده دو سول در جنوب شرقی برزیل و مناطق اطراف آن شد. ده‌ها نفر در نتیجه سیل‌های عظیم و رانش زمین و رانش زمین در مناطق جنوبی این کشور همچنان مفقود هستند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل چندین بار مناطق سیل زده را بازرسی کرده و متعهد شده است که حمایت قابل توجهی را برای تلاش‌های نجات و بازسازی این مناطق ارائه دهد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار