تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: طرح تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در سطح این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: برای اجرای این طرح با خودرو‌های فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آمیز در معابر درون و برون شهری شهرستان برخورد می‌شود.

وی افزود: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در اجرای این طرح ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط ماموران انتظامی، پرونده قضایی برای فرد متخلف تشکیل شده و برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

سرهنگ رستم‌پور با اعلام اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد عده معدودی به هر بهانه و انگیزه‌ای امنیت و نظم عمومی را خدشه دار کنند، گفت: پلس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و خادمان خود را برای تداوم امنیت پایدار یاری کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب خاطرنشان کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است.

تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تشکر می نماییم