معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر:

علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است.

حسین بامری گفت:  ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگ‌مردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه تعلیم‌وتعلم تأثیری بی‌بدیل داشت.
 
 وی افزود: شهید مطهری در طول عمر بابرکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.
 
 این مسئول ادامه داد: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است.
 
 بامری اضافه کرد: اعتلای فرهنگ و جاودانگی تمدن یک سرزمین، مرهون و مدیون تلاش فرهیختگانی است که بهترین سال‌های عمر خود را در راستای ارتقای سطح بینش و دانش آن جامعه صرف می‌کنند، آنانی که کاروان‌سالار هدایت زندگی بشر هستند و حیات انسانی، هرگز از وجود بی‌بدیلشان بی‌نیاز نبوده و نخواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن تعلیم و تربیت از مهم‌ترین رسالت‌های معلمان در مقطع حساس کنونی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار