کرسی آزاد اندیشی دانش آموزی درشهرستان تفتان برگزار شد

جلسه کرسی آزاد اندیشی دانش آموزی شهرستان تفتان با حضور شهنوازان فرماندار این شهرستان برگزار شد.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تبریک روز معلم  پیامبر گرامی اسلام (ص) از خویش به عنوان  معلم یاد کرده است و خودباوری و اعتماد به جوانان را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای جوانان دانست  و بر برنامه ریزی جهت مطالعه و افزایش سطح علمی جوانان تأکید کرد.

 وی انقلاب اسلامی را حال مجاهدت و از جان گذشتگی جوانانی دانست که امام راحل در سال ۱۳۴۲ از آنان به عنوان سربازان خود در گهواره بیان کرد.

وی افزود: همین سربازان انقلاب را به پیروزی رساندند و جنگ را مدیریت و فرماندهی کردند و این امانت را حالابه شما جوانان تحویل داده اند و ما بعنوان آینده سازان این مرز و بوم بیان کردند.

فرماندار تفتان  در شهرستان تفتان تصریح  کرد: مردم منطقه یکی از متحد‌ترین و ولایی‌ترین مردم ساکن در شهرستان تفتان هستند، از معلمان این منطقه نیز توقع این مهم می‌رود که علاوه بر تمرکز برجنبه علمی دانش آموزان، به جنبه‌های تربیتی دانش آموزان نیز اهمیت ورزند؛ و از ان جایی که تبلیغات منفی در رسانه‌های معاند جذاب بوده، نقش تربیتی و تبلیغی معلمان در زمینه جهاد تبیین نیز باید پررنگ‌تر باشد. در این راستا نیز میتوان از ظرفیت فرهنگی و تربیتی بسیج وسپاه نیز استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار