بانوان ارزش خود نزد خدا را بیابند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهر سیستان و بلوچستان گفت: بانوان برای قدم‌گذاشتن در مسیر ائمه و اجرای فرامین قران اول باید ارزش خود را بشناسند و نیز از ارزش خود نزد خدا آگاه باشند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی عرب خالص ، بیان کرد: از توفیقاتی که خداوند نصیب سرزمین ما کرده است میزبانی فرزندان امام موسی کاظم هست که برای جامعه ما برکت و نعمت به ارمغان می‌آورند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهر استان با اشاره به اینکه حرم امام رضا (ع) به‌عنوان حلقه وصل به خدا برای ما بسیار ارزشمند هستند، افزود: حرم ائمه از مکان‌هایی هستند که حتی پس از چند هزار سال مکان تجدید عهد باخدا و ولی اوست محل مراجعه مردم و احیا دین است.

 عرب خالص تصریح کرد: ما به امام رضا به‌عنوان امامی که اطاعت از ایشان بر همهٔ ما واجب است نگاه می‌کنیم و امروز شاهد ارادت خاص مردم به امام رضا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بانوان برای قدم‌گذاشتن در مسیر ائمه و اجرای فرامین قران اول باید ارزش خود را بشناسند و نیز از ارزش خود نزد خدا آگاه باشند و بدانند که راه نجات و پیداکردن ارزش خود به میزان عمل‌کردن به دستورات خدا ارتباط دارد.

این مقام مسئول با اشاره به دهه کرامت گفت: خداوند به چندین دلیل حضرت معصومه را به منزلت رسانده یکی از آنها این است که آن حضرت بندهٔ خوبی برای درگاه خدا بوده‌اند دوم اینکه از ولی و امام‌زمان خود اطاعت بی‌چون‌وچرا داشته‌اند و ما باید بدانیم که خداوند این مقام را برای تمام بندگان صالح خود در نظر دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عرب خالص افزود: انسان برگزیده خداست انسان مخلوق خاص خداست حضرت آسیه با وجودنداشتن ارتباط خونی با پیامبران از بزرگان و زنان سرشناس جهان اسلام است و دلیل آن بندهٔ خاص خدا است پس عمل به دستورات خدا باعث بیشترشدن عزت در درگاه خدا می‌شود و در نتیجه خداوند به این بندگان خود در دنیا و آخرت جایگاهی خاص اعطا می‌کند.

برچسب ها: حوزه علمیه ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار