تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج

در مراسمی ۲۰نفر از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی سپاه را یک اقدام ارزشمند عنوان کرد و گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی میکنم چرا که یک اقدام ارزشمند و بجاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است. 

وی با اشاره به اینکه مقام معلم باید در جامعه تکریم شود گفت: نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

وی با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست. 

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد، دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست، اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیرو‌های امنیتی و پلیس امریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد. وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیرو‌های مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

برچسب ها: تجلیل ، شهید مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار