شهید مطهری یکی از پرکارترین نویسندگان در دوران معاصر بود

کارشناس مذهبی از اهواز گفت: شهید مطهری یکی از پرکارترین نویسندگان در دوران معاصر است که آثار مکتوب ارزشمند بسیاری از خود برجای گذشت.

سمیرا باقری کارشناس مذهبی از اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک روز معلم گفت: روز دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری، بزرگ معلمی است که در طول زندگی خود با بهره گیری از دیدگاه اسلامی و نگاه عمیق به جامعه و آنچه که جامعه اسلامی بدان نیازمند است، آثار مکتوب ارزشمند بسیاری از خود برجای گذشت.

او در خصوص سالروز شهادت این استاد که در جمهوری اسلامی ایران به نام زیبای معلم نام گذاری شده تصریح کرد: امیدواریم که آثار پربرکتش همچنان مورد استفاده جوانان و جویندگان اسلام ناب قرار گیرد، معلمانی که آینده ساز هستند و نقش آنان طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا برای مردم است.

باقری افزود: شهید مطهری یکی از پرکارترین نویسندگان و عالمان مسئول دین در دوران معاصر است که با تمام توان، جدیت و پشتکار به دفاع از مبانی اسلام پرداخت و با درک دقیق شرایط و شناخت نیازهای زمان و آگاهی از شبهات، ابهامات و سؤالات نسل جوان، اقدام به پاسخگویی نمود.

این کارشناس مذهبی در پایان بیان داشت: شهید مطهری یکی از برترین معلمان از نظر ویژگی های اخلاقی و هم علمی بود، همچنین احاطه علمی کاملی بر مباحث علمی داشت و بسیار پخته و با استدلال منطقی مطالب را بیان می کرد.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: شهید مطهری ، روز معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.