برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح از برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد خبرداد.

مهدی فرهادیان مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست  معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

او افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم نماید.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح ادامه داد: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز می‌باشد.

فرهادیان بیان کرد: در بخش کارگاهی، یک کارگاه حرفه‌ای رباتیک و الکترونیک برای انجام پروژه‌های رباتیکی و هوشمندسازی دانش آموزان، فراهم گردیده است و در بخش فناوری، آموزش زبان‌های برنامه نویسی تا هوش مصنوعی به دانش آموزان فرا داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار