تأمین گوشت گرم در استان یزد

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در همین هفته گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

شفیعی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تأمین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 

شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

البته بررسی میدانی خبرنگاران حاکی از این است که قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه مندی مردم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۰۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مگه قیمت علوفه و جو و کارگر به نرخ مصوب و تعیین شده است که قیمت گوشت باید به نرخ مصوب باشه؟؟ جالبه هرچیزی مثل ماشین که سودش می‌ره تو جیب خودشون هرچی گرون بشه مسأله ای نیست اما گوشت و گندم که سودش می‌ره تو جیب دامدار و کشاورز نرخ مصوب داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دارن 680میفروشن بی انصافا
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۰:۵۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دلتون خوشه گوشت گرم وارد بازار کردین کیلویی 580000هزار تومن،که بازار را کنترل کنین،بعد میگین هر کس بیشتر از این مبلغ فروخت متخلفه،وای بر شما مگه قیمت بیشتر از 580هم میشه.
آخرین اخبار