اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین اردوی دوستی کشوری با عنوان «هم صدا در دادرس» با هدف توانمندسازی ۴۰۰ مربی و داور هلال احمر به میزبانی زنجان آغاز شد.

حکمت اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پذیرش نخستین اردوی دوستی با عنوان " هم صدا در دادرس" در شهر زنجان آغاز شده که این برنامه کشوری با حضور ۴۰۰ مربی و داور زن و مرد طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) از سراسر استان‌های کشور در ۲ دوره انجام می شود.

وی تاکید کرد: اولین دوره با حضور ۲۰۰ مربی و داور خانم و از امروز یکم اردیبهشت آغاز شد و تا پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین مرحله نیز از پنجم تا ۹ اردیبهشت ماه با حضور ۲۰۰ مربی و داور آقا برگزار خواهد شد.
هاشمی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مدرسان مربیان و داوران، ارتقای دانش و به روز رسانی اطلاعات است.

وی، موضوع آموزشی این اردوها را مهارت های داوری، تجربه آموزش، کارگاه های کار با دانش آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و پناهگیری را از مباحث اصلی این دوره برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت : در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.