اردوغان: اسرائیل به دنبال تحریک درگیری‌های منطقه‌ای است

رئیس‌جمهور ترکیه در اظهاراتی نتانیاهو را عامل تحریک درگیری‌ها در منطقه معرفی کرد.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز سه‌شنبه گفت که رژیم اسرائیل در تلاش است تا درگیری منطقه‌ای را در خاورمیانه به راه بیندازد.

اردوغان در یک کنفرانس مطبوعاتی در آنکارا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و مقامات این رژیم را متهم کرد که "تنها مسئول" تشدید اخیر در منطقه خاورمیانه هستند و تاکید کرد که اسرائیل "مسئول اصلی" حمله به کنسولگری ایران در دمشق، سوریه، است. 

اردوغان تاکید کرد: «شعله ور کردن آتش به نفع هیچ‌کس نیست» و افزود تا زمانی که «نسل‌کشی» در نوار غزه متوقف نشود، می‌توان انتظار تنش‌های جدید در منطقه را داشت.

اردوغان پیش از این در گفتگو با امیر قطر بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید کرد.

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که اردوغان بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
تو لازم نکرده نگران جهان اسلام باشی برو به فکر تجارتت با اسرائیل باش و همچنان باروت و ....به اسرائیل بده تا باهاش فلسطینی های بیشتری رو بکشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۱:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
وجنابعالی هم که با کمک های بی پایان او را در را رسیدن به اهداف پلیدش یاری امروزه هلال شیعی مورد ادعای رفیق صهیونیستت پادشاه اردن را می گویم جور شما را می کشد برو راحت بخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
چقدر منافق؟!!! از یک طرف تلویزیون های دست نشانده و پشتیبان اردوغان ایران را به حمله نمایشی و همدستی با اسرائیل متهم می کنند و از یک طرف دیگر خودش به اسرائیل می توپد. خدای من؟؟؟ حقیقتا بوقلمون صفتی در این کشور نهایتی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
مدعیان دروغین حقوق بشر در سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل باید عکسی ها و فلیم های کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه توسط ارتش اسرائیل، هم ارتش آمریکا و مزدورانشان در این مدت 7 ماه نشان به دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
بعد از سه روز فعالیتهای شدید شاخکهای اردوعان بالاخره موضعش را انتخاب کرد، چطوره سلطان! به اتفاق ایران و سعودیه یک صرب الاجل نظامی به اسرائیل در مورد توقف خونریزیهایش اعلام کنید؟ میصرفه یا زیان اقتصادی داره؟ نا سلامتی یک میلیارد و اندی مسلمان که نباید به یک شبه کشور سه میلیونی التماس کنند!!
Iran (Islamic Republic of)
حمله مجدد آمریکا و انگلیس به غرب یمن (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) ، اجرای قانون جنگل بود
۲۱:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حمله مجدد آمریکا و انگلیس به غرب یمن (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) ، اجرای قانون جنگل بود
آخرین اخبار