تقدیر امام جمعه اردبیل از پاکبان فداکار

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل از یک پاکبان که فیلم از خود گذشتگی‌اش در جریان بارش‌های ۲ روز گذشته در فضای مجازی انتشار یافت، تقدیر کرد.

روزهای پایانی هفته گذشته همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در حالی که موج سوم سفرهای نوروزی را در استان اردبیل شاهد بودیم، بارش‌ باران و برف نقاط مختلف استان را فرا گرفت.

اردبیل به عنوان مرکز استان نیز در این مدت شاهد بارش متناوب و در مجموع حدود ۴۰ میلی‌متر باران بود که در نهایت موجب آبگرفتگی برخی معابر و کندی رفت و آمد در نقاط مختلف شهر شد.

تجمع حجم زیادی از زباله در جوی‌ سرپوشیده‌ای که از زیر یکی از خیابان‌های اردبیل عبور می‌کند، موجب انسداد راه آب و در نتیجه آبگرفتگی معبر و اختلال در تردد شده بود که یکی از پاکبانان شهرداری با از خودگذشتگی وارد جوی آب شده و اقدام به بازکردن مسیر عبور آب کرد.

فیلم‌ها و تصاویر این اقدام پاکبان اردبیلی در روزهای اخیردر فضای مجازی انتشار یافت و با واکنش کاربران روبه‌رو شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل نیز در همین راستا امروز شنبه ضمن‌ دلجویی و تجلیل از اقدام فداکارانه این پاکبان زحمتکش، هدیه‌ای ویژه به وی تقدیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کار خطرناکی کرد و بدون طناب رفت زیر جوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
رحمت برپدرو مادر پاکبان??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
از پرک بان باید تقدیر کرد ولی باید شهرداری را برای بی تدبیری وناتوانی در تهیه تجهیزات لازم برای باز کردن مسیرهای کانالهای فاضل آب آب‌های سطحی و طراحی معیوب و نادرست کانالهای انتقال آب سرزنش و تحقیر کرد تا یک پارک بان در ایران در برابر دیدگاه جهانیان مانند کشورهای بدور از طرقی مجبور به به خطر انداختن جانش نباشد .باید از این اتفاقات در کشور خجالت بکشید زندگی عصر حجری و عقب ماندگی را را به نمایش می‌گذارید. باز خدا راشکر این چنین مردان ارزشمندی در کشور هستند که باعث شرمساری تحصیل کردگان پرمدعای نادان و بی تدبیر می شود احسنت به اینچنین مردان بی ادعای با گدشت و صادق و بی ادعا یک مسئولین بی کفایت و بی سواد فدای یک تار موی این مرد ارزشمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
یجوری نوشتی هدیه ویژه ک انگار ی خونه بنام زدن مثلا.....ی سفر مشهد شد هدیه ویژه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
دردت بخوره تو سر.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
این که استانداره نه نماینده ولی فقیه!