صعود ۶۰۰ نفر از فرهنگیان کشور به قله سبلان

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶۰۰ نفر از فرهنگیان کشور به قله سبلان صعود کردند.

غلامحسین خجسته گفت: یک تیم از ورزشکاران شاغل در وزارت آموزش و پرورش و تیم‌هایی مرکب از آقا و خانم از ۳۲ استان کشور در این حرکت ورزشی بزرگ حضور خواهند یافت.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶۰۰ همکار ورزشکار از سراسر کشور در برنامه صعود به سبلان شرکت کنند.
به گفته او، خانه فرهنگیان اردبیل و شهرستان سرعین برای اسکان میهمانان در نظر گرفته و تمهید‌های لازم اندیشیده شده است.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده، دوم خرداد برای پذیرش آقایان و روز سوم خرداد برای صعود آنها به سبلان در نظر گرفته شده است و بانوان نیز روز ششم خرداد در اردبیل پذیرش شده و هفتم خرداد نیز برای فتح سبلان به سمت این کوه سرفراز حرکت خواهند کرد.
خجسته تصریح کرد: حرکت فرهنگیان ورزشکار در روز‌های سوم و هفتم خرداد پس از نماز صبح آغاز خواهد شد و زمان برگشت نیز بعد از ظهر و حدود غروب همان روز‌ها خواهد بود و مسیر حرکت نیز محدوده پیست اسکی آلوارس شهرستان سرعین تعیین شده است.
او افزود: هماهنگی‌های لازم برای همراهی امدادگران جمعیت هلال احمر، پزشک و نیرو‌های امدادی دیگر انجام شده است.
خجسته با اعلام اینکه این حرکت ورزشی در دولت سیزدهم برای نخستین بار در استان اردبیل اجرا می‌شود، اظهار کرد: سبلان نماد سربلندی و افتخار و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر با همت رزمندگان غیور ایرانی اسلامی است.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: صعود فرهنگیان ورزشکار به سبلان بزرگ در چنین مناسبتی عزم و اراده راسخ معلمان، مربیان و طالبان علم را برای فتح قله‌های افتخار و علم و تجدید پیمان با آرمان‌های امام (ره) و نظام اسلامی نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.