شهردار اردبیل:

خیابان‌های اصلی شهر اردبیل برف روبی شدند

شهردار اردبیل گفت: با تلاش پاکبانان و نیرو‌های خدمات شهری خیابان‌های اصلی شهر اردبیل برفروبی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در بازید از سطح شهر گفت: همزمان با شروع بارش برف و نزول رحمت الهی در اردبیل، تجهیزات و نیرو‌های خدمات شهری به صورت پیوسته و در شیفت‌های مختلف اقدام به جمع آوری برف از سطح شهر کردند تا در مسیر تردد شهروندان اختلالی پیش نیاید.

او با اشاره به همکاری بسیار جدی سپاه حضرت عباس (ع) و استفاده از ماشین آلات سپاه جهت برف روبی، افزود: بیش از ۵۰۰ پاکبان و ۹۰ دستگاه سنگین شبانه عملیات برف روبی را انجام دادند که این عملیات به ترتیب اولویت در معابر اصلی و پرتردد تا فردا ادامه خواهد داشت.

شهردار اردبیل ضمن تقدیر از تلاش‌ها و همکاری سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل از بسیج نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری اردبیل در راستای عملیات برف روبی و پاکسازی معابر شهری پس از بارش سنگین برف خبر داد و افزود: نیرو‌های خدمات شهری مناطق پنجگانه شهرداری اردبیل همزمان با شروع بارندگی نسبت به پاکسازی معابر اقدام کردند.

لطف اللهیان بیان کرد: تسهیل عبور و مرور شهروندان در روز‌های برفی برای شهرداری اولویت داشته و با برنامه ریزی‌های انجام شده و زمانبندی مناسب با رعایت کامل موازین بهداشتی کرونایی نیرو‌های شهرداری در حال خدمت رسانی به شهروندان و آماده سازی معابر برای شهروندان هستند.

او گفت: طبق زمانبندی از بامداد روز پنج شنبه اقدامات لازم برای برف روبی آغاز شده و همچنان ادامه دارد تا هیچ اختلالی در عبور و مرور شهروندان رخ ندهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.