حمله پهپادی و راکتی حزب‌الله به مواضع ارتش اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با موشک مقر «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با موفقیت هدف قرار داده است.

جنبش حزب‌الله لبنان، بعدازظهر امروز (شنبه)، اعلام کرد حدود ساعت ۱۵ به وقت محلی یک سازه در شهرک «حانیتا» را هدف حمله قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد که نیرو‌های اسرائیلی از این سازه به عنوان محل استقرار خود استفاده می‌کردند و بعد از اصابت پهپادها، تعدادی از افراد مستقر در این سازه کشته و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز همزمان با صدور این بیانیه، اصابت پهپاد به این ساختمان را تایید کردند؛ اما بدون اشاره به کشته شدن نظامیان، تنها مدعی شدند وضعیت افراد مجروح در این ساختمان «خطرناک» است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد حدود ساعت ۱۵:۱۵ امروز به وقت محلی نقطه تجمع نظامیان اسرائیلی در منطقه جنگلی «حانیتا» را با راکت و توپ مورد حمله قرار داده است.

مقاومت لبنان حدود ۳۰ دقیقه پیش از صدور این دو بیانیه نیز اعلام کرده بود که مقر «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبای اشغالی (جنوب لبنان) را مورد حمله قرار داده است.

حزب‌الله تاکنون صد‌ها بار مواضع ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم غزه و نیرو‌های مقاومت فلسطین هدف حملات گسترده راکتی و پهپادی قرار داده است.

منبع: فارس

برچسب ها: نوار غزه ، لبنان ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
چه فایده وقتی همشون یا رهگیری میشن یا به تپه ها میخورن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
چه فایده وقتی همشون یا رهگیری میشن یا به تپه ها میخورن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
نگفت چندتا سکته سبک نفچغزی داشتن؟?
آخرین اخبار