تامین برق باغات روستای «سرریز» هورامان بعد از ۱۸ سال

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از تامین برق مورد نیاز باغات روستای «سرریز» هورامان بعد از ۱۸ سال انتظار خبر داد.

هیوا لهونیان اظهار کرد: با دستور و تاکید استاندار محترم کردستان و در راستای رضایتمندی اهالی روستا، توسعه بخش کشاورزی و باغات روستا، طرح برق رسانی به ۲۵ خانه باغ در روستای «سرریز» هورامان از توابع شهرستان کامیاران با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا و کمتر از ۷ روز کاری به بهره برداری رسید.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح، اکثر متقاضیان برق باغات، گردشگری، خانه کارگری، کشاورزی و… پس از اخذ مجوز‌های قانونی، صاحب امتیاز شده و علاوه بر داشتن برق پایدار میتوانند از تعرفه‌های تخفیفی نیز همزمان بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اهمیت توسعه بخش کشاورزی به ویژه باغداری در این مناطق، عنوان کرد: ایجاد خطوط جدید برای باغداران و کشاورزان، زمینه توسعه بخش کشاورزی و باغداری را تا حد لازم فراهم می‌کند.

لهونیان خاطر نشان کرد: تامین برق متقاضیان و مشترکین جدید، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی روستاییان منطقه از مهم‌ترین اهداف اجرایی این طرح بشمار میرود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.