برق تمام روستاهای بانه وصل شد

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: در پی بارش سنگین برف و رانش زمین، برق تعدادی از روستاهای این شهرستان قطع شده بود که با تلاش سیمابان اکنون جریان برق در همه روستا برقرار است.

صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه اظهار کرد: در پی بارش سنگین برف و باران، وزش شدید باد و رانش زمین تعدادی از روستاهای صعب العبور و کوهستانی، با قطعی برق مواجه شدند.

وی گفت: با اعزام اکیپ های امدادی و عملیاتی طی ۲۴ ساعت گذشته به مسیرهای روستاهای دچار اختلال، علی الرغم بروز مشکلات ناشی از تداوم بارش نزولات آسمانی و انسداد برخی راه های ارتباطی روستایی خاموشی روستاهای وزمله، کانی پری، بیاندره و هفتاش با نصب دیزل ژنراتور رفع شد.

قادری بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر برق روستاهای شهرستان بانه در حالت پایدار قرارگرفته و برق همه ی مشترکان در کمترین زمان ممکن تامین شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان اعلام کرد: عملیات احیای شبکه برق روستاهای شهرستان سقز، دیواندره و مریوان با تلاش شبانه روزی اکیپ های عملیاتی در شهرستانهای مذکور با جدیت و در قالب ۶۰ اکیپ عملیاتی در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


گفتنی است بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین، برق ۱۸۱ روستا در  شهرستان های بانه، سقز، دیواندره و مریوان قطع شد که تاکنون تعدادی از آنها به مدار برگشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.