جشن بزرگ موسیقی در سنندج + تصاویر

جشن بزرگ موسیقی با حضور هنرمندان کردستانی و گروه‌های دف‌نوازی عصر امروز در پارک روجیار سننندج برگزار شد.

به مناسبت عید سعید فطر مراسم جشن بزرگ موسیقی با حضور بی‌شمار مردم فرهنگی سنندج، هنرمندان کردستانی و گرو‌ه‌های دف‌نواز در پارک روجیار واقع در کمربندی آبیدر سنندج  برگزار شد.

در این جشن باشکوه که بیش از هزاران نفر از مردم شهر سنندج با خانواده حضور داشتند، هنرمندان مطرح کرد از جمله فرشاد امینی، دلسوز خالدی، همایون سیجانی و تیمور نمازی و گروه‌های دف‌نوازی به اجرای برنامه پرداختند.

شهردار سنندج در این مراسم گفت: افرادی گمنام برای امنیت ما تلاش می‌کنند، پیام جمعیت چندین هزار نفری در مراسم جشن بزرگ عید فطر در سنندج به خاورمیانه این است که در سایه امنیت چنین مراسماتی با اتحاد و همدلی در سرزمین دف و عرفان و شهر خلاق موسیقی جهان و سرزمین مسجد و مناره برگزار می‌شود.

جشن بزرگ موسیقی در سنندج + تصاویر

سید انور رشیدی افزود: پیام این اجتماع بزرگ این است که قدردان امنیتی که حاصل خون پاک شهدا و ایثارگری‌های آنان هستیم و برای حفظ آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم، افزود: دیگر پیام این اجتماع بزرگ مردم متدین و استکبارستیز شهر سنندج به مردم غزه و تمام ملت‌های جهان این است که ما حامی همه مسلمانان پیرو خط قرآن هستیم و از مردم بی گناه غزه و فلسطین اشغالی حمایت خواهیم کرد.

جشن بزرگ موسیقی در سنندج + تصاویر

جشن بزرگ موسیقی در سنندج + تصاویر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.