تمهیدات ترافیکی ویژه عید فطر در معابر شهری کردستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در شهرستان‌های این استان خبر داد.

سرهنگ رضا همتی‌زاده گفت: در شهر سنندج از ساعت ۶ صبح روز عید سعید فطر تا پایان مراسم، از میدان انقلاب به سمت حسینیه تا تقاطع آیت‌الله طالقانی و از سه راهی حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج و تمام مسیر‌های منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی شهرستان‌های تابعه محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان اضافه کرد: در مسیر‌های اعلام شده از توقف دوبل و ایجاد سد معبرخودرو‌ها تا زمان اتمام نماز جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در محدوده مساجد، حسینیه‌ها و اماکنی که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود را پوشش ترافیکی خواهند داد.

 همتی زاده تاکید کرد: در ایام تعطیلات پایان هفته، تمرکز تیم‌های گشتی این پلیس در کمربندی‌ها، بلوار‌ها و خیابان‌های حاشیه‌ای معابر درون شهری بوده و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس و همچنین بکارگیری دوربین‌های ثابت و سیار، نسبت به کنترل تخلفات به ویژه تمرکز بر کنترل تخلفات حادثه‌ساز اقدام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.