معاون استاندار کردستان:

امسال سال شکوفایی ورزش استان خواهد بود

نوری گفت: اقدامات موثری برای ورود بخش خصوصی به حمایت از تیم‌های ورزشی استان صورت گرفته و به جرات می‌توان گفت که امسال سال شکوفایی ورزش استان خواهد بود.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان  در مراسم تجلیل از بازیکنان، کادر فنی و حامیان تیم کانی کردستان حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران اظهار داشت: تیم معاونت اقتصادی استانداری با درک وضعیت جامعه ورزشکاران استان از روز نخست کمر به رفع مشکلات این بخش بست و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شد و این اقدامات همچنان ادامه خواهند داشت.

علی نوری افزود: در حوزه ورزش اقدامات موثری برای ورود بخش خصوصی به حمایت از تیم‌های ورزشی استان صورت گرفته و به جرات می‌توان گفت که سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی ورزش استان خواهد بود و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری کردستان در کنار جامعه ورزش و جوانان استان خواهیم بود. 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مراسم با اشاره به حمایت همه‌جانبه استانداری و در رأس آن معاونت امور اقتصادی استاندار کردستان از حوزه ورزش اظهار داشت: خوشبختانه در کردستان مسئولینی خدمتگزار و پای کار وجود دارند که تمام قد در کنار جامعه ورزشکاران ایستاده‌اند.

آمنه غلام‌ویسی اضافه کرد: یکی از کار‌های بزرگی که در سال گذشته با همکاری و حمایت استانداری صورت گرفت ورود گروه صنعتی مجموعه کارخانجات لاستیک بارز نمایندگی کردستان به حمایت از تیم‌های ورزشی استان بود که به عنوان یکی از دغدغه‌های همیشگی جامعه ورزشی ما مطرح بوده که خوشبختانه این مهم محقق شد و امیدواریم در آینده بنگاه‌های اقتصادی دیگر استان به حمایت از بخش ورزش ورود پیدا کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.