تجلیل از قهرمانان هیات ورزش های نابینایان در کردستان

در مراسمی با حضور استاندار و مسئولین استانی از مدال آوران و قهرمانان هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان تجلیل شد.

 استاندار کردستان در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اظهار کرد:  از تمامی مسئولین و نهادهای مختلف استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان کردستان این انتظار می رود که برای کسب موفقیت های هرچه بیشتر هیات هایی که ورزشکاران آنها دارای شرایط خاص مانند معلولیت هستند، حمایت کنند و باید از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت ورزش در میان این قشر استفاده شود. 

اسماعیل زارعی کوشا افزود: اراده و همت بلند ورزشکاران نابینای کردستانی در بدست آوردن مقام های قهرمانی و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ستودنی است.

هیات نابینایان و کم بینایان استان یکی از هیات های موفق استان است

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این آیین گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینای کردستانی با کسب موفقیت های مختلف در سطح ملی و فراملی نشان داده اند که معلولیت هیچگاه برای آنان محدودیت نبوده و در بسیاری از مواقع از سایر ورزشکاران دیگر نتایج بهتری بدست آورده اند.

 آمنه غلام ویسی بیان کرد: هیات نابینایان و کم بینایان استان یکی از هیات های موفق در عرصه مدال آوری و اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف و از فعالترین هیات ها در اجرای برنامه های فرهنگی است.

وی افزود: سال گذشته تنها نماینده استان کردستان در بازی های پاراآسیایی از هیات نابینایان و کم بینایان بود.

غلام وبسی خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت های مثبت و ستودنی هیأت نابینایان و کم بینایان استان کردستان میزبانی تورنمنت بین المللی گلبال نابینایان و کم در سال گذشته بود که با حضور رییس کمیته جهانی گلبال در سنندج برگزار شد و میزبانی شایسته کردستان از این رویداد بین المللی موجب تحسین مسئول کمیته جهانی گلبال و مسئولین فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشورمان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.