کشف چهار میلیاردی لاستیک قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف لاستیک خودروهای سنگین قاچاق و احتکار شده به ارزش چهار میلیارد ریال در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق در زنجان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری بیان داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان برابر رصد انجام شده از وجود انبار احتکار لاستیک خودرو مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این انبار، تعداد ۳۳ حلقه لاستیک خودرو سنگین فاقد مجوز و احتکار شده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بیش از چهار میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بدری خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.