شب خاطره ماموستا «شیخ الاسلام» در سنندج برگزار می‌ شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری شب خاطره شهید رمضان حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه در سنندج خبر داد.

اسعد فرهادی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به تصویر درآوردن شخصیت شهدا، شب خاطره شهید رمضان حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام دوشنبه ۲۰ فروردین مصادف با ۲۸ رمضان المبارک ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌ شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام از شخصیت‌های برجسته علمی و دینی استان و کشور بودند که نقش بسیار پررنگی در موضوع وحدت امت اسلامی برعهده داشتند و همواره در محفل‌های عمومی و دانشگاهی و مجامع بین المللی بر آن تأکید نموده و خود در همین مسیر گام برداشتند.

وی ادامه داد: حوزه هنری استان کردستان به همت و کوشش دکتر اسماعیل احمدی مجموعه سخنارنی‌ها و فتوا‌های این عالم ربانی را در قالب مجموعه‌ای به عنوان شیخ الاسلام کردستان گرد آوری نموده است که ان شاء ا... به زودی چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام در ۲۶ شهریورماه ۱۳۸۸ مصادف با ۲۷ رمضان بعد از اقامه نماز عشاء و در هنگام غروج از مسجد به دست عوامل مزدور و تکفیری به مقام والای شهادت نائل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.