تراشه ردمی نوت ۱۳ پرو وارد گوشی‌های تاشو ارزان سامسونگ می‌شود؟

گفته می‌شود مدل‌های ارزان‌قیمت گوشی‌های تاشدنی سامسونگ از تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام استفاده خواهند کرد.

ظاهراً سامسونگ می‌خواهد امسال در کنار گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ نمونه‌هایی ارزان‌‌قیمت‌تر با نام‌های گلکسی زد فلیپ FE و گلکسی زد فولد FE راهی بازار کند. یکی از افشاگران با انتشار پستی در ایکس برخی از جزئیات فنی این دو گوشی را فاش کرده است؛ البته پس از مدت کوتاهی، پست حذف شد.

مدل‌های تاشدنی ارزان‌‌قیمت گوشی سامسونگ احتمالاً از تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۲ بهره خواهند برد. این همان تراشه‌ای است که در برخی از گوشی‌های میان‌رده از جمله ریلمی ۱۲ پرو پلاس و گوشی شیائومی مدل ردمی نوت ۱۳ پرو قرار دارد.

این احتمال وجود دارد که گلکسی زد فولد FE در برخی از بازارها با تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ و ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم در دسترس قرار بگیرد. گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ در کانفیگ‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. هر دو گوشی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهند داشت.

گلکسی زد فولد FE احتمالاً ابعاد ۱۵۵٫۱ در ۶۷٫۱ در ۱۴٫۲ میلی‌متر در حالت تا‌شده و ابعاد ۱۵۵٫۱ در ۱۳۰٫۱ در ۶٫۳ میلی‌متر در حالت بازشده خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ FE در حالت تاشده دارای ابعاد ۸۴٫۹ در ۷۱٫۹ در ۱۵٫۹ میلی‌متر و در حالت بازشده دارای ابعاد ۱۶۵٫۲ در ۷۱٫۹ در ۶٫۹ میلی‌متر خواهد بود.

مشخص نیست قیمت گوشی های تاشدنی جدید سامسونگ چقدر است. این شرکت هنوز به‌طور رسمی ساخت گوشی تاشدنی مقرون‌به‌صرفه را تأیید نکرده است؛ بنابراین با قطعیت نمی‌توان در مورد آن‌ها صحبت کرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار