لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۴ جذاب دل رؤیت شدند

لپ‌تاپ‌های جدید دل با پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون ایکس الیت به‌زودی رسماً رونمایی می‌شوند.

ویندوز ریپورت تصاویری از لپ‌تاپ‌های جدید دل را فاش کرده است که احتمالاً همزمان با رونمایی سرفیس‌های جدید مایکروسافت در ۳۱ اردیبهشت، معرفی خواهند شد. این لپ‌تاپ‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ایکس الیت بهره می‌برند.

در یکی از تصاویر می‌توانیم مدل جدید XPS 13، 9345 را ببینیم که طراحی بسیار نازکی دارد و از نوار لمسی (تاچ بار) در ردیف بالا‌ی دکمه‌ها بهره می‌برد. این لپ‌تاپ ظاهراً دو درگاه USB-C دارد.

مدل دیگری که تصویرش فاش شده، Inspiron 14، 7441 Plus است که گفته می‌شود از اسنپدراگون ایکس الیت (مدل ۱۶ هسته‌ای) و ۱۶ گیگابایت رم در مدل پایه بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این لپ تاپ دل با دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A و یک اسلات کارت microSD عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۴ دل

دل، لنوو و اچ‌پی همگی برای افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی به دستگاه‌هایشان همکاری نزدیکی با مایکروسافت دارند. لپ‌تاپ‌های جدید دل به کلید کوپایلت روی کیبورد مجهزند و احتمالاً از قابلیت‌های جدید AI Explorer در ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های مجهز به اسنپدراگون ایکس الیت به‌تدریج وارد بازار خواهند شد. پیش‌تر جزئیاتی از لپ تاپ لنوو مدل یوگا اسلیم ۷ فاش‌شده بود که ظاهراً از تراشه‌ی جدید کوالکام بهره می‌برد. سامسونگ و ایسوس به‌زودی لپ‌تاپ‌های جدیدی با تراشه‌ی مذکور رونمایی خواهند کرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.