رئیسی با خلوص و خدمت خود الگوی یک رئیس‌جمهور در قامت نظام اسلامی را به تصویر کشید 

 در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان راه خدمت در سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

 هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: این حادثه کشور را در بهت و سکوت خود فرو برده، اما هر آنچه از سوی خداوند متعال برای ملت رقم بخورد خیر است و ان شاالله خون این خادم امت و خادم الرضا علیه السلام باعث تحکیم نظام اسلامی و یکپارچگی ملت و تسریع در تحقق آرمان‌های امام و رهبری گردد.

وی به صفات مردمی و خدمتگزاری ساده و بی آلایش رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: شهید دکتر ابراهیم رئیسی بسیار خاضع و خاشع بود به طوری که پیش از قبول مسئولیت در ریاست جمهوری در پست‌های متعدد و مهمی در کشور همچون ریاست سازمان بازرسی کل کشور و ریاست قوه قضائیه و آستان قدس به خدمت رسانی مشغول بود، اما هیچگاه از این جایگاه و پایگاه‌ها به مطرح ساختن خود در رسانه‌ها نپرداخت و در حوزه رسالت خود همچون سرباز نظام به انجام وظیفه پرداخت.

معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است، تصریح کرد: شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی در سه سال گذشته با توجه به اخلاص و صفای باطنی که داشت بسیار مردمی و همواره در کنار مردم بود و همین خصلت ایشان سبب شد تا تمام کابینه دولت ایشان نیز این مشی و روش را تداوم بخشند و با بینش و نگرش ایشان همراه گردند.

دکتر داداش پور ادامه داد: آیت الله رئیسی برای ایفای منافع ملی در سطح بین المللی تلاش‌های بسیار زیادی کرد و از حصار تحریم‌ها عبور کرد و ایرانی که بخاطر سست عنصری عده‌ای در حال خارج شدن از ریل بود، به مسیر اصلی برگرداند و در این راستا واژه خستگی را خسته کرد و چهره درهم نکرد و با این منش و روش و بینش بود که به تلاش‌ها آنقدر ادامه داد تا رشد اقتصادی کشور که تا قبل از دولت سیزدهم روند منفی را طی می‌کرد با رشد روبه رو شود و ایران در عرصه‌های جهانی با عضویت در بریکس و شانگهای و ... چهره تحریم را از سیمای جامعه پاک کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: شهید دکتر رئیسی اخلاص، تواضع در برابر مردم، عدالت اجتماعی و مسئولیت پذیری را به نحو احسن در سرشت خود داشت و در عمل به منصه بروز و ظهور نهاد و الگوی بارز یک رئیس جمهور کارآمد را در جامعه به تصویر کشید.

معاون وزیر علوم خاطرنشان ساخت: سازمان امور دانشجویان در روز‌های آتی برنامه‌های متعددی داشت که با توجه به حادثه ناگوار پیش آمده و اعلام پنج روزه عزای عمومی برگزاری آنها را به زمان دیگری موکول کرد که زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

داداش پور در پایان با اشاره به اینکه دولت با توجه به اینکه رئیس جمهور تعطیلی را مضر پیشرفت کشور می‌دانست و هیچ روزی را تعطیل اعلام نکرده اظهار کرد: سازمان امور دانشجویان یک سازمان خدمات رسان است و در این برهه از زمان در خدمت رسانی خود حتی برای لحظه‌ای باز نخواهد ماند و طبق همیشه و با انرژی بیشتر به وظایف خود به نحو احسن خواهد پرداخت، بنابراین دانشجویان بدون هیچ نگرانی پیگیر امور خود بوده و مطمئن باشند در نحوه خدمتگزاری ذره‌ای خلل ایجاد نخواهد شد و همکاران ما در سازمان برای شادی روح ایشان که با تمام وجود جان و عمر خویش را وقف خدمت کرده بود، مشی خدمت را با خلوص پی خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار