روز قدس روز خیزش ملل جهان برای رهایی فلسطین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: روز قدس روز خیزش ملل جهان بر علیه رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی ارومیه با بیان اینکه روز قدس روز خیزش ملل جهان بر علیه رژیم صهیونیستی است گفت: اسرائیل روز به روز به زوال خود نزدیک می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی و قتل عام مردم غزه طی ۶ ماه گذشته گفت: اسرائیل با حمایت آمریکا فقط به قتل عام می‌پردازد و با این جنایات روز به روز به زوال خود نزدیک می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: روز قدس به یک خیزش بین المللی تبدیل شده است که با این خیزش به نابودی این رژیم کودکش نزدیکتر می‌شویم. 

خطیب جمعه ارومیه گفت: مساله روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت بود و مردم به خوبی نشان دادند که این حرکت به یک خیزش بین المللی با حضور همه ملت‌های آزاده اعم از مسلمان و غیرمسلمان تبدیل شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در غزه شکست غیر قابل جبرانی را متحمل شد چرا که طوفان الاقصی نشان داد که نه یک ارتش بلکه یک گروه شبه نظامی حمله کردند و به آنها ضربه‌ای زدند که غیر قابل ترمیم است.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جهش تولید گفت: در آذربایجان غربی با تشکیل کارگروهی روش‌های مشارکت مردم برای جهش تولید، بررسی و راهکار ارائه شود. 

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برخی معصیت‌ها اجتماعی است و بی توجهی به این مسائل اثرات اجتماعی دارد، گفت: حجاب یکی از این گناهان اجتماعی است که اثرات آن مختص شخص نیست و بر جامعه اثر گذار خواهد بود. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان خطبه‌ها تاکید کرد: مسئولان بر گناهان اجتماعی دقت کرده و بی توجه نباشند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.