صباحی:

منفورترین رژیم در جهان، رژیم صهیونیستی است

امام جمعه شهرستان کازرون گفت: امروز در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که منفورترین رژیم در جهان رژیم اسرائیل است که رکورد جهانی در جنایات را در جهان شکسته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان، اظهارداشت: وعده و نصرت الهی برای اهل ایمان و جهاد در آیات متعدد قرآن تکرار شده است.

او ادامه داد: روز بیدار شدن جان‌های آماده علیه استکبار جهانی و این خروش نشان دهنده نزدیکی به خداوند است.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: یکی از سنت‌های الهی نصرت الهی برای مؤمنین است که برای همه انبیا، امامان و اولیاء خداوند تحقق پیدا کرده است.

او یاد آور شد: مطمئن باشید بلای که بر سر قارون، هارون، یزید و همه کفار و ظالمین آمده بر سر ظالمین زمان نیز خواهد بود و قطعا پایان آن برای مجاهدان در راه خدا نصرت و پیروزی خواهد بود.

خطیب نمازجمعه کازرون اشاره داشت: خطای دشمنان ایمان مسلمانان را بر محاسباتش حساب نکرده است و ایمان مسلمانان پیروزی خواهد بود.

او خواهان استفاده بهتر از باقی مانده ماه رمضان شد و تاکید کرد: فرصت‌ها در پایان ماه را مهم بدانیم و به بهترین نحوه از آن استفاده داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی بیان داشت: نشان دهنده انتقام الهی و نزدیک بودن نابودی صهیونیست حضور جهانی مردم در شعار مرگ بر اسرائیل است.

او گفت: امروز در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که منفورترین رژیم در جهان رژیم اسرائیل است که رکورد جهانی در جنایات را در جهان شکسته است.

امام جمعه کازرون به نصرت خدا اشاره کرد و گفت: اعتراف مسئولان رژیم پست صهیونیست در انتقام گرفتن ایران از آنان و ترس آنها از انتقام سخت در روز‌های اخیر نصرت الهی در ترس انداختن در دل دشمنان است.

او در پایان از حضور با شکوه مردم شهیدپرور شهرستان کازرون در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار