نانوایی اینترنتی در زنجان پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: نانوایی اینترنتی به دلیل گرانفروشی در این استان پلمب و نسبت به تخلفات رخ داده رسیدگی شد.

رضا مظفری با بیان اینکه نانوایی اینترنتی در زنجان پلمب شد گفت: این واحد نانوایی در یکی از مناطق شهر زنجان به صورت اینترنتی هر قرص نان را به قیمت ۱۰ هزار ریال می‌فروخت.

این مسوول ادامه داد: بر این اساس پرونده گرانفروشی نان به ارزش ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اظهار داشت: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف به قطع سهمیه آرد به مدت یک هفته محکوم کرد.

مظفری گفت: رئیس شعبه تعزیرات حکومتی زنجان و بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از واحد صنفی نانوایی در قالب گشت مشترک، گزارش تخلف گرانفروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان استان زنجان یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان همچنان در حال اجراست که تا پایان همین ماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.