سید حسن نصرالله:

جنگ تموز پروژه اسرائیل بزرگ را از بین برد و طوفان‌الاقصی این رژیم را به لبه پرتگاه کشاند

دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که جنگ تموز ۲۰۰۶ پروژه خاورمیانه جدید و به همراه آن پروژه «اسرائیل بزرگ» را از بین برد و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه قرار داد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز چهارشنبه در اظهاراتی تأکید کرد که آنچه در فلسطین، منطقه و جهان می گذرد طوفان آزادگان است و امیدواریم با گذشت زمان رشد کرده، افزایش یابد و قوی تر شود.

سید حسن نصرالله افزود: دشمن به قطعنامه های شورای امنیت و درخواست کشورهای جهان پایبند نیست و به افکار و قوانین بین المللی اهمیت نمی دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: عده ای فقط بر حجم فداکاری ها تمرکز می کنند و با هدف خدمت به دشمن، حجم دستاوردهای مقاومت را نادیده می گیرند.

وی ادامه داد: جنگ تموز ۲۰۰۶ پروژه خاورمیانه جدید و به همراه آن پروژه «اسرائیل بزرگ» را از بین برد و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه و سقوط و انقراض نهایی قرار دادو نشانه های این امر به مرور زمان نمایان می شود.

سیدحسن نصرالله در پایان گفت: ما باید تلاش کنیم تا از این نبرد پیروز و ثابت قدم بیرون بیاییم و بر دشمن و هرکسی را که از او حمایت می کنید، به شکست بکشانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام و درود خدا بر سید حسن عزیز ! چرا میگی اسرائیل بزرگ ؟؟؟ بگو اسرائیل توله شیطان بزرگ !!
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۲:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
تاریخ واقیت ها را خواهد نوشت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
کجا؟؟ نوار غزه تبدیل شده به آوار غزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
○ قمار بزرگ صهیونیست‌ها و ضرورت پاسخگویی ایران.
به یاد داشته باشیم که شالوده دشمنی ایران با اسرائیل بر اساس آرمان‌های انقلاب ۵۷ شکل یافته است که صلح و دوستی و روابط دوستانه با همسایگان و مسلمانان را مورد تاکید دارد.
دشمن بر اساس "تجارب" و روالهای گذشته بر شرارت و چانه زنی نظامی خود افزوده و تداوم وضع فعلی "تضعیف" گسترده "جایگاه" و امنیت ایران را در پی دارد. آری جنگ چیز خوبی نیست اما دشمن کله شق سطح "بخت آزمایی" و ریسک را بسیار بالا برده و ما باید به فکر پیروزی قاطع در این "موقعیت" باشیم در غیر این صورت بازنده بزرگ خواهیم شد.
توسل به سازمان‌های جهانی مستقر در آمریکا هیچ ثمره ای به‌دنبال ندارد. همچنانکه حمله به کنسولگری صهیونیست‌ها در کشورهای ثالث موجب یارگیری صهیونیست‌ها و تضعیف بیش از پیش ایران خواهد شد.
در شرایطی که ایران قاطعانه به مواضعی در کشورهای همسایه نظیر عراق و پاکستان با اشتراکات فرهنگی و دینی حمله می‌کند اما به تجاوزات مکرر اسرائیل "پاسخهای ناهمسطح" می‌دهد، سیگنال‌های ضمنی چنین اقداماتی موجب سوءظن و بی‌اعتمادی جوامع مسلمان نسبت به ایران خواهد شد.
در شرایط فعلی تنها راه موثر یک حمله گسترده و با شدت بالا اما کوتاه مدت "به طور مستقیم" و سپس تحمیل یک جنگ "فرسایشی و بلندمدت" بر دشمن بهترین اقدام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
تابستان خونین واقعا در راه است و بعد از جنگ بزرگ تکلیف خاورمیانه مشخص خواهد شد. هر کشوری باید خودش را حفظ کنه. وگرنه خیلی از کشورها از بین خواهند رفت. و تکه تکه خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
کجایی پیدات نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
غزه رانابود کردند شما به چه چیزی پیروزی می گین تمام زیر بناههای غزه را نابود کردند شما یه دون هواپیمای اسراییل نزدید شما تو محاسباتتون اشتباه کردید یه جنگ یه طرف را شاهدیم حالا سفارت ایران را تو سوریه می زنند شما هیچ کاری نمی کنید همش شعار می دید به اندازه سردار مغنیه نیستید سردار سلیمانی دیگه رفت همه چیز بهم ریخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
خدا حفظت کنه سید .شما کابوس اسرائیلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
«رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه و سقوط و انقراض نهایی قرار دادو نشانه های این امر به مرور زمان نمایان می شود.»

ما که چهل پنجاه سالی منتظربودیم. امیدواریم لا اقل برای نسل های بعد نمایان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
برعکسه دقیقا
آخرین اخبار