واگذاری اشترک رایگان گاز به مددجویان زنجانی ۱۷ درصد رشد یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تعداد اشتراک رایگان گاز واگذار شده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان طی سال گذشته ۱۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سال گذشته ۱۱۱ اشتراک رایگان به مدد جویان بهزیستی و ۳۰۷ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان واگذار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به استمرار اجرای طرح واگذاری اشترک رایگان گاز به جامعه هدف، اشاره کرد و یادآور شد: شرکت گاز استان زنجان در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به رفع محرومیت‌های استان و توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه از زمان ابلاغ مصوبه مجلس شورای اسلامی؛ این اقدام را در دستور کار قرار داده است.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک‌ رایگان گاز، فقط یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، خاطرنشان کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت:‌ برخورداری ۹۸.۵ درصد مردم این استان از گاز طبیعی دستاورد بسیار درخشانی محسوب می شود که با حمایت‌های دولت رقم خورده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون همه شهرها و ۷۴۰ روستای استان از گاز طبیعی بهره مند هستند که این میزان شامل ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری، ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی و ۲ هزار و ۵۷۳ واحد صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.