دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در اتوبان ستاری

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از حضور به موقع ماموران کلانتری جنت آباد و جلوگیری از سرقت تلفن همراه یک شهروند خبر داد.

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: تیم عملیاتی ۱۳۸ جنت آباد در محدوده بزرگراه ستاری در حال گشت زنی بودند که به یک موتورسیکلت ان اس مشکی پلاک مخدوش که ترک نشین آن به صورت پیاده در حال زاغ زنی بود مشکوک شدند و مراقبت‌های ویژه پلیسی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ترک نشین موتورسیکلت راننده یک دستگاه خودروی سانتافه را که در حال مکالمه تلفنی بود شناسایی کرد، ادامه داد: به محض وقوع سرقت ماموران دستور ایست صادر کردند و متهمان که ماموران پلیس را در نزدیکی خود می‌دیدند به صورت پیاده و با استفاده از موتورسیکلت از محل متواری شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت به فرار موتورسوار اشاره کرد و گفت: در یک عملیات پلیسی ترک نشین موتورسیکلت دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک عدد گاز اشک آور کشف شد و متهم به سرقت تلفن همراه با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم سابقه دار می‌باشد، ادامه داد: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ مافی در پایان به شهروندان هشدار داد: هنگام استفاده از تلفن همراه شیشه‌های خودرو را بالاکشیده و یا از هندزفری استفاده کنید تا از احتمال وقوع سرقت جلوگیری شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار