دستگیری موبایل قاپ خارجی

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک تبعه کشور‌های همسایه که از شهروندان موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری گفت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۱۴ غیاثی در حال گشت زنی در خیابان "خاوران" تهران بودند که یکی از شهروندان سراسیمه به آن‌ها مراجعه و اظهار کرد تلفن همراه وی توسط فردی زورگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهروند موفق شده بود مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارد ادامه داد: مشخصات ظاهری سارق به گشت‌های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و گشت زنی‌های هدفمند بدین ترتیب آغاز شد. 

وی گفت: ماموران پلیس دقایقی بعد به فردی که مشخصات آن با اطلاعات به دست آمد مطابقت داشت مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند و مشخص شد که این فرد به دفعات مختلف تردد شهروندان عبوری را کنترل و در حال زاغ زنی است.

سرهنگ بهرامی ابراز داشت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و تلفن همراه شاکی را به همراه تعدادی تجهیزات پلیسی از متهم کشف کردند. 

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم که از اتباع کشور‌های همسایه است در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف و متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی در محل‌های عمومی و پرتردد ترجیحا از تلفن همراه استفاده نکنند یا از هندزفری استفاده کنند و از دادن تلفن همراه خود به افراد غریبه خودداری نمایند تا از وقوع این نوع سرقت جلوگیری نمایند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
از برادران افغان که نبوده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه مسئولانی که باعث شدن تهران پر از اتباع افغانی بشه،مرزهای شرقی ام که ول شده به امان خدا،مسئولان یکبار به جنوب تهران سر بزنن تا بفهمن چه وضعیتی برای مردم درست کردن،شهر ری که بافت تاریخی و قلب تهرانه تبدیل شده به کابل دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
چرا روتون نمشه بگین افغانی بود مگن کشور همسایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
معلومه که افغانی هست . نا امنی را دارند ترویج می دهند .
آخرین اخبار