میلر: متعهد به حمایت تسلیحاتی از اسراییل هستیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از ادامه حمایت‌های تسلیحاتی از اسراییل علی رغم انتقادات مطرح شده خبر داد.

آمریکا به تازگی از ارسال تسلیحات جدید به رژیم صهیونیستی علی رغم جان باختن نزدیک به ۳۳ هزار غیرنظامی به دست اسراییل خبر داده است. این امر بار دیگر سیاست‌های ریاکارانه واشنگتن در عرصه نظام بین الملل را نشان داد. 

به گزارش الجزیره، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر از ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی حمایت کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ارسال تسلیحات به اسراییل به اعتبار و صداقت بیانیه آمریکا در تقبیح کردن بحران غزه منجر نمی‌شود، گفت: من با این مسئله به هیچ عنوان موافق نیستم. ما بار‌ها این مسئله را شفاف ساخته ایم که از اسراییل می‌خواهیم هر کاری که لازم است برای کاهش تلفات انسانی انجام دهد. 

میلر تاکید کرد: ما این مسئله را روشن ساخته ایم که در تمامی شرایط اسراییل باید به قوانین بین المللی بشردوستانه پایبند باشد. ما به حمایت تسلیحاتی از اسراییل متعهد هستیم. 

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به حمایت‌های دائمی واشنگتن از تل آویو در هر شرایطی، خاطر نشان ساخت: ما در عین حال که از اسراییل می‌خواهیم به قوانین بین المللی پایبند باشد، بر این باوریم که اسراییل حق دفاع از خود را دارد. این مسئله تعهد بلند مدت آمریکا در قبال اسراییل است. 

مقامات آمریکایی بار‌ها از حمایت خود از اسراییل در نسل کشی فلسطینیان در غزه تاکید کرده است بسته کمک‌های نظامی جدید آمریکا به تل آویو که شامل موشک‌های ۲ هزار و موشک‌های ۵۰۰ پوندی، بعلاوه جنگنده‌های اف ۳۵ می‌شود در راستای همین امر به ارتش اسراییل اختصاص یافته است.

برچسب ها: آمریکا ، جنگ غزه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار