سرهنگ صفاری:

نوروز امسال ۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای گیلان جان باختند

رئیس پلیس راه گیلان از جان باختن ۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای این استان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به سوانح جاده‌ای نوروز امسال گفت: در این مدت ۲۴۶ تصادف در جاده‌های این استان ثبت شد که ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و ۳۰۹ نفر مصدوم شده اند.

او با بیان اینکه آمار نهایی و مقایسه آن با سال گذشته پس از پایان تعطیلات و استعلام از پزشکی قانونی اعلام خواهد شد، افزود: از ۲۴ اسفند ماه تاکنون یک میلیون و ۴۹۳ هزار دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده است.

ترافیک پرحجم اما روان در جاده‌های گیلان

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه امروز (دوشنبه ۱۳ فروردین ماه) پایان تعطیلات نوروزی و آغاز بازگشت اکثر مسافران به شهر‌هایشان است، تصریح کرد: هم اکنون ترافیک در همه جاده‌های استان پرحجم و روان است.

به گفته سرهنگ صفاری، تردد همه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز در جاده قدیم رشت - قزوین و در مسیر رفت و برگشت اردبیل – بندر آستارا ممنوع است.

او همچنین تأکید کرد: انتظار داریم همه مسافران و رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با مأموران پلیس راه گیلان همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند و از سبقت‌های بی مورد پرهیز کنند تا با کمترین حادثه به مقاصد خود بازگردند.

منبع: صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.