آیت الله فلاحتی:

امام خمینی (ره) الگویی کامل در همه ابعاد است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امام خمینی (ره) به عنوان یک الگوی کامل باید به همه به ویژه نسل جدید شناسانده شود.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام و مناسبت‌های نیمه خرداد با تأکید بر برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌ها در این ایام گفت: برنامه‌های محوری سالروز رحلت امام خمینی (ره)، شهادت آیت الله احسانبخش و برنامه‌های ۱۵ خرداد باید در شأن و طراز این بزرگان و انقلاب اسلامی برگزار شود.

او با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت رهبری داهیانه امام خمینی (ره) از جایگاه و اقتدار بالایی برخوردار است، افزود: این امر موجب خشم دشمنان است و دشمن همواره تلاش می‌کند تا این موفقیت‌ها را در سطح دنیا کمرنگ و ناچیز جلوه دهد. 

امام جمعه رشت همچنین تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک الگوی کامل در همه ابعاد است و باید این الگو به همه به ویژه نسل جدید شناسانده شود.

قیام امام خمینی (ره) به تأسی از امام حسین (ع) بود 

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این نشست، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برگرفته از عاشورای امام حسین (ع) دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) با تبعیت از سرور و سالار شهیدان، مبارزه با رژیم ستمشاهی را آغاز کرد و با اراده مردم در برابر این رژیم جنایتکار ایستاد.

او با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر آزادیخواهی و استکبارستیزی تأکید داشت، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در مسیر اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل گام برداشته اند و مبنای تحول آزادیخواهی در جهان هستند.

نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام

استاندار جهاد تبیین را یکی از راهبرد‌های ضروری در مقطع کنونی دانست و تصریح کرد: باید ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) به ویژه برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، به درستی شناسانده و چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حفاظت و حراست از انقلاب و مقابله با توطئه‌های دشمنان مطابق با سیره عملی آن روشن‌ضمیر آگاه تشریح شود.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به ابعاد ایجاد برنامه‌های نرم‌افزاری و علمی بین حوزه علمیه و دانشگاه گفت: وحدت بیش از پیش حوزه و دانشگاه همیشه منشاء خیرات و برکات فراوان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.