زیاد نخاله در نشست خبری:

ملت عزیز ایران همواره در کنار ملت فلسطین ایستاده است

زیاد نخاله گفت: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مقاومت منطقه داشت.

ظهر امروز نشست خبری وزیرخارجه و زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در محل وزارت خارجه برگزار شد. 

زیاد نخاله در نشست خبری خود گفت: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مقاومت منطقه داشت و ما به خوبی می‌دانیم که از زمان پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران همچنان از فلسطین دفاع می‌کند. 

وی ادامه داد: این مساله بر هیچکس پوشیده نیست و جمهوری اسلامی ایران بهای این مساله را نیز پرداخت کرده است و تحریم‌های بسیاری ضد ایران اعمال شده است. این پایداری مبارک برای ملت فلسطین ساده نبود اگر همراهی و حمایت ایران در سطح نظامی، سیاسی و امنیتی نبود.

نخاله افزود: از ملت عزیز ایران تشکر می‌کنم که همواره در کنار عدالت و ملت فلسطین ایستاده است. ماه مبارک رمضان و سال شمسی جدید را خدمت شما تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بار دیگر که با شما دیدار می‌کنم ما پیروز میدان باشیم و به شما وعده می‌دهم که در پایان نبرد طوفان الاقصی ما پیروز میدان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
اگر میخواهید خون غزه ایها ومقاومت وجانفشانیها به باد نرودو قدس را آزاد کنیداز همین الان فراخوان به جهان دهید که ملتها خودشان را برای روز جمعه در سوریه ولبنان برسانند وپیاده به طرف غزه وبعداز آزادی غزه به طرف قدس حرکت کرده وبعد از آزادی قدس یک دولت واحد برای تمامی اقشار فلسطین برپا شود واینطور میتوانید سازمان ملل را از زیرسلطه نظام سرمایه داری ونژاد پرست صهیونیسمی نجات دهید الان بهترین موقع است که اکثریت اعضا ء سازمان ملل وملتها از دست استکبار نجات پیدا کنند
آخرین اخبار