وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارتباطات در شعب اخذ رای به صورت پایدار در جریان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره زیرساخت‌های ارتباطی کشور نکاتی را بیان کرد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره زیرساخت‌های ارتباطی کشور گفت: دور  دوم انتخابات  مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴۵ نامزد در جریان است و ما هم در وزارت ارتباطات در کنار وزارت کشور برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در تلاش هستیم. همه در تلاشند تا زیرساخت‌های ارتباطی کشور در نهایت کیفیت و امنیت و پایداری در خدمت انتخابات باشد.

وی ادامه داد: در دور قبل ۹۹ درصد استعلامات به صورت برخط بود که یک رکورد تاریخی محسوب میشد امروز هم همان وضعیت فراهم است تا زمینه لازم برای مشارکت فرزندانمان را فراهم بیاوریم. این دوره از اهمیت خاص خود برقرار است و امیدواریم که مانند دوره قبل شاهد حضور هموطنان عزیزمان در پای صندوق‌های رای باشیم.

زارع پور افزود: در تمام شعب اخذ رای پیش از برگزاری انتخابات تمام شعب رای ثابت و سیار را مشکلات ارتباطی اش را حل کردیم و برای پایداری ارتباطات تلاش‌های بسیاری صورت گرفت. از تعویض باطری‌هایی که در سایت‌های ارتباطی است تا اگر احیانا قطعی برق صورت گرفت ارتباطات از بین نرود تا برقراری ارتباطات پشتیبان در بسیاری از نقاط کشور. در مجموع کاری که انجام دادیم این بود که مطمئن شویم ارتباطات به صورت حداکثری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار