اجرای طرح‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در نوروز ۱۴۰۳

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ساری از اجرای طرح‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا امروز در قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروزی در ساری با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل قرارگاه انتظامی "امین" به استقبال نوروز رفته است و در تعطیلات این پلیس مانند دیگر پلیس‌های تخصصی فعال است و تعطیلی ندارد، گفت:این قرارگاه در وهله نخست مقابله با احتکار، قاچاق کالا، خودرو‌های شوتی، اخلالگران در نظام اقتصادی، مقابله با پولشویی و مقابله با زمین خواری که نوروز در استان‌های شمالی رونق بیشتری می‌گیرد، می‌پردازد.

او با تاکید براینکه هجوم زمین‌خواران به شمال در ایام تعطیلات نوروزی بیشتر می‌شود، افزود: متخلفان از فرصت به دست آمده از تعطیلات عید به خرید، ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی می‌پردازند.

سردار رحیمی گفت: با تخریب کنندگان عرصه‌های ملی، زمین‌های کشاورزی و سودجویان در ایام تعطیلات عید نوروز برخورد قاطع می‌شود.

او افزود: با راه اندازی قرارگاه امین هم اکنون صد‌ها پرونده مفاسد اقتصادی با عناوین مختلف با مرکزیت استان‌ها تشکیل شده و دست بررسی کارشناسان است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: افراد سودجو همیشه به دنبال اهداف شوم خودشان هستند و با توجه به وضعیت فعلی جامعه ضرورت دارد دستگاه‌ها به وظایف خودشان عمل کنند، یکی از این دستگاه‌ها که به طور جدی به مساله مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌تواند کمک کند، انتظامی کل کشور است.

او با اشاره به اینکه رکن اصلی برقراری نظم و امنیت در داخل کشور پلیس است، افزود: پلیس با تمام امکانات در سطح کشور برای برقرای نظم و امنیت به کار برده است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تامین نظم و امنیت افزایش ۱۸ درصدی تماس با پلیس را بعنوان یک مرجع داشتیم، گفت: دیروز افزایش ۹ درصدی ورودی مسافران به استان، کاهش ۱۷ درصدی سرقت و کاهش ۱۵ درصدی تصادفات را داشته ایم.

سردار رحیمی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروز کاهش ۶۵ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادف را شاهد بودیم، افزود: جدای از مشهد استانی را در سطح کشور نداریم که همانند مازندران پذیرای حجم زیادی از مسافر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار