جزئیات آزادسازی اراضی ۵۱۰ میلیارد ریالی کشاورزی در محمودآباد

فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۱۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۵۱۰ میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی منطقه روستا‌های فرامده و تازه آباد در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در این زمین‌های اقدام شد.

فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: ارزش زمین رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به تشکیل پرونده برای سه متهم در این راستا و معرفی به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار