پیشنهاد برکناری ۱۰ مدیر ناکارآمد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق ارزیابی‌ها پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ مدیر ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران با حضور سید ابراهیم رئیسی ،گفت: عملکرد مدیران در پیش و حین سفر‌های استانی از مسیر‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی و حوزه‌های نظارتی نهاد ریاست جمهوری ارزیابی می‌شود.

او افزود: با بررسی‌هایی که از مسیر‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های نظارتی ریاست جمهوری انجام شد، پیشنهاد ما به رئیس‌جمهور این است که ۱۰ نفر از مدیران استانی جای خودشان را به مدیران تازه‌نفس بدهند تا بتوانیم برای حوزه‌های اجرایی این استان گام بلندی در مسیر خدمت به مردم برداریم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به مازندران ۱۱۷ مصوبه با اعتبار بیش از ۱۵۷ هزار میلیارد ریال پیشنهاد داده شد که امیدواریم با ورود این اعتبارات به مازندران، اتفاقات خوبی را در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
حدود ۲۵۰ نمایندگان مجلس هم ناکارمدند همگی عزل و خانه نشین تا ۸۰ میلیون نفر آسوده و حقوق آنها را بر یارانه بگیرا بدهید فکر کنم اگر حقوق نمایندگان با وسایل و خانه و که آنان از بیت المال می گیرند بدهند مردم هرنفر حدود ۲ میلیون ماهانه می شود حساب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدوز به دیگران
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عزیزم ، شعبان بی مخ جان ؛ موقع تعطیل شدن رئیس خودت و خودت رو هم برکنار کن یک جارو بزن در رو ببند کلید رو بذار زیر گلدون برو به زندگیت برس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
بعد راجع به پیشنهاد دهنده و پیشنهاد دهندگان چه گروهی کارآمدی یا ناکارآمدی آنان را بررسی می نمایند..مدیران اجرایی دستگاهها اگر برمبنای شرایط احراز از درون دستگاه مربوطه منصوب شوند قطعا ناکارآمد نخواهند بود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاشکی یکی هم این همه مدیر ناکارآمد که توی کرمانشاه هستن رو برکنار کنه