تخلف حادثه ساز مساوی است با توقیف

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت:سرعت‌های غیر مجاز، سبقت‌های غیر مجاز، عدم استفاده از کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، خودرو‌های داری پلاک مخدوش و .. خط قرمز پلیس است.

 سرهنگ خمر گفت:  با آغاز سفر‌های نوروزی و افزایش تردد‌ها در سطح محور‌های مواصلاتی استان؛ تعداد معدودی راننده هنجار شکن و قانون گریز امنیت ترافیکی خود و دیگران را تهدید می‌کنند. 

  در تمامی ایام طرح نوروز پلیس راه شمال استان با تمام توان و تجهیزات، در خدمات شهروندان ورانندگان قانونمند است و با قاطعیت و بدون تعارف با معدود متخلفین برخورد می‌کند.

  خصوصا کسانی که پلاک خودرو را دستکاری می‌کنند و حقوق دیگر شهروندان را تضییع می‌کنند

  این پلیس در راستای احقاق حقوق شهروندی نسبت به شناسایی، احضار و برخورد قانونی رانندگان متخلف اقدام می‌نماید.

  وی در ادامه گفت: نظم ترافیکی و آسایش خاطر مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت با رانندگانی که با تخلفات خود جان سایرین را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

 رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به لزوم توجه به قانون از سوی رانندگان بیان داشت تعداد ۳۵ تیم کنترل نامحسوس پلیس در سطح حوزه استحفاظی پلیس راه شمال گشت‌زنی کرده و تخلفات رانندگان قانون گریز را ثبت میکنند.

 سرهنگ خمر در پایان به لزوم عزم همگانی برای ارتقاء نظم ترافیکی و دانش عمومی تاکید کرد و با اشاره به رانندگی آن دسته از افرادی که با اعمال قانون و رفتار‌های خارج از موازین قانونی و بی‌توجهی به مقررات رفتار‌های پرخطر دارند گفت وسایل نقلیه این افراد متخلف تا پایان طرح نوروز توقیف میشود.

برچسب ها: راهور ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار