آمادگی راهداری همدان برای مقابله با بحران‌های احتمالی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت:  با توجه به شروع سفرهای نوروزی و احتمال وقوع سیل و بارش برف طی چند روز آینده این اداره در آماده‌باش کامل قرار دارد.

مهرداد آهکی گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در آماده‌باش کامل قرار دارد.

او گفت: علاوه بر آماده باش راهداران در سطح محور‌های استان همدان در حال حاضر،۳ دستگاه بیل مکانیکی،۳ دستگاه لودر و ۲ دستگاه گریدر آماده اعزام به استان‌های معین همدان جهت کنترل سیلاب‌ها هستند. " تا در صورت بروز هر گونه بحران احتمالی وارد عمل شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه ۵۰ نفر از راهداران استان همدان نیز برای امدادرسانی به استان‌های معین در نظر گرفته شده‌اند، گفت:این راهداران با تجربه و آموزش‌دیده هستند و در شرایط بحرانی می‌توانند خدمات ارزنده‌ای به مردم سیل‌زده ارائه دهند. "

آهکی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در صورت نیاز، امکانات و تجهیزات خود را در حد توان به استان‌های در گیر سیل اعزام خواهد کرد.

او گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پی این هشدارها، و با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به اقدامات پیشگیرانه این اداره در سطح جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: طی سال ۱۴۰۲ بیش از هزار و ۸۰۰ دستگاه پل و آبرو لایروبی و تنقیه شده است و در این مدت نیز افزون بر ۱۸۰ دستگاه پل بزرگ تعمیر، تعریض و مرمت گردیده است.

او از رانندگان خواست تا با توجه به احتمال وقوع سیل، از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و به هیچ وجه در حاشیه رودخانه فصلی توقف نداشته باشند و در صورت ضرورت، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع پیدا کنند.

برچسب ها: راهداری ، وقوع سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار